Metz Frankrijk

Zondag 28 April 2024

Busuitstap : Zonnebeke

Zaterdag 7+Zondag 8 December 2024

2 Daagse Busuitstap : Metz (Fr.) & Luik (Kerstmarkten)

Zondag 16 Juni 2024

Busuitstap : Seraing

Zondag 29 September 2024

Busuitstap : Bray-Dunes ( Frankrijk)

TWEEDAAGSE BUSUITSTAP NAAR METZ EN LUIK

Op zaterdag 7 en zondag 8 december 2024 gaan we met Scheldeboorden Travel een uitstap doen.

- Dag 1 : vertrek vanaf parking zwembad Breeven richting Luxemburg voor koffiestop. Daarna verder naar Metz die niet alleen haar jaarlijks “ Verlicht Metz “ wandeling organiseert, maar ook “ De Kerstmarkt “ van Noord Frankrijk mag genoemd worden. Ieder plein heeft zijn Kerststalletjes, alle straten in vol “ Kerstornaat “. Naast de prachtige Cathédrale Saint Etienne, de overdekte markt en het stadhuis heeft de stad veel moois in petto. En dit in volle Kerstsfeer. Vanaf 16.30 gaan we startkaarten ophalen voor de mooie 10 km wandeling door en rond Metz.

- Dag 2 : Na het ontbijt vertrek richting Luik waar we op zondag niet alleen de grootste markt, maar ook in deze periode het mooiste Kerstdorp van België kunnen bewonderen. Vrije tijd en omstreeks 16 uur huiswaarts.

- Prijs : 195 euro per persoon in een 2 persoonskamer. Toeslag single kamer : 80 euro

- Verzekering : 20 euro pp in single 25 euro Incl : autocar, hotel met ontbijtbuffet, startkaarten.

- Inschrijven kan tot uiterlijk 14 april door overschrijving van 70 euro voorschot per persoon op de clubrekening . Indien je een anulatieverzekering wil moet je 20 euro per. Leden die een single kamer willen betalen ook 70 euro voorschot + 25 euro voor de annulatieverzekering indien ze die willen.

- De eindafrekening moet gestort worden tegen 1 oktober op de clubrekening.

De bus zal ons komen ophalen rond 8.15 uur, op zaterdag 7 december en dit op de parking van zwembad Breeven.

Kerstmart in Luik