Wat hebben we nodig als je lid wil worden?

Vul de gegevens hier onder in en druk op verstuur

Man
Vrouw

Neen

Lid worden van onze wandelclub kan mits het betalen van 15,00 € lidgeld per persoon. Onder de 18 Jaar 12,00 € per persoon.

Het lidgeld kan je recupereren langs je ziekenfonds

Vraag inlichtingen op het secrtariaat

Het verschuldigd bedrag stort je op rek. nr BE80 0682034043-77   BIC GKCCBEBB van

Wandelclub KWIK Bornem

Oppuursdorp  13

2890  Oppuurs

De lidkaart wordt maar éérst bezorgd na het betalen van het lidgeld.

INTRESSE IN ONZE CLUB ?

Beste wandelvriend,

De wandelsport is in momenteel. Het is een frisse, eigentijdse sport die gemaakt is op mensenmaat. Het is één van de beste en natuurlijke vormen van lichaamsbeweging. Jonge, zowel als iets oudere deelnemers, individueel of in groep - en gezinsverband ontdekken onze sport en ervaren het gunstig effect op de eigen gezondheid.

Regelmatig sporten maakt immers dat u zich goed voelt in uw vel en dat uw conditie op peil blijft. Daardoor bent u minder ziek en blijft u langer vitaal en actief. U voelt zich meer ontspannen en ook mentaal bent u veel weerbaarder.

Bij het begin van het nieuwe jaar willen wij graag even onze vereniging voorstellen. Niet alleen organiseren wij elk jaar enkele wandelingen, onze leden krijgen ook een heel gevarieerd vrijblijvend jaarprogramma voorgeschoteld. U vindt ons programma voor de komende 2 maand vermeld in ons bijgesloten tijdschrift INFO. Daarnaast geniet u als lid van onze club nog van verschillende voordelen :

-Gratis info clubblad

-Gratis wandelboekje .

-Gratis tijdschrift Walking Magazine (anders 20,00 euro)

-Gratis zelfklevende etiketten voor op de inschrijvingskaarten .

-Gratis verzekering en begeleiding door je club indien er zich een ongeval voordoet op de wandeltocht.

-Korting bij inschrijving op een wandeling .

-Je kan je lidgeld recupereren langs je ziekenfonds

-Walking aan democratische prijs (jaarlijkse wandelgids met info over meer dan 2000 tochten).

-Clubkampioenschap met waardebons .

-Jaarlijks clubfeest.

-Mogelijkheid tot aankoop van clubkledij aan voordelige prijs.

-U start wanneer u het wenst

-Busreizen aan voordelige prijzen met tussenkomst van de clubkas

-Jaarlijks wordt u als trouwe wandelaar beloond met KWIK waardebonnen

-De ruggesteun van de clubleden, als je hen nodig hebt (vb carpoolen enz).

-Maandelijks clubwandeling

Regelmatig sporten, en zeker wandelen, is ongetwijfeld ook voor u en uw familie van belang. Daarom nodigen wij u graag uit om lid te worden van onze wandelclub voor 15,00 € per persoon per jaar (Kinderen jonger dan 18 jaar 12,00 € ). Het zal u ongetwijfeld stimuleren om regelmatig uw eigen gezondheid en conditie te verbeteren of op peil te houden.

Iedereen wil graag zo lang mogelijk in beste gezondheid leven. Wij hopen dan ook dat we u en uw familie binnenkort als lid van onze vereniging mogen verwelkomen, waarvoor wij u alvast danken.

Met sportieve groeten!

WANDELCLUB KWIK Bornem

Sint-Amandsesteenweg 200

2880  Bornem

GSM.: 0474 835 848

E-mail : tinedesager@wandelclubkwik.be.

: info@wandelclubkwik.be

Privacy beleid van Wandelclub Kwik Bornem.

Hoe Deelnemen aan een georganiseerd wandeltocht ?